Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Εσύ δημιουργείς την πραγματικότητα σου






Κάρμα σημαίνει δράση. Κάρμα σημαίνει όλα αυτά που δημιουργήσαμε με τη δράση μας. Δεν υπάρχει τιμωρία στη ζωή ούτε και τιμωρός. Υπάρχουν μόνο καθρέπτες που αντικατοπτρίζουν αυτά που τους εκθέτουμε. Το κάρμα έρχεται ως δάσκαλος για να διδαχθούμε και ο τρόπος με τον οποίο εκδηλώνεται είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την εκάστοτε κατάσταση μας. Εάν για παράδειγμα ένας άνθρωπος θύμωσε και χτύπησε κάποιον, στο μέλλον με έναν ανάλογο τρόπο θα χρειαστεί να δεχθεί πίσω τα χτυπήματα που έδωσε. Αυτό θα είναι μια διδαχή. Θα λάβει αυτό που έδωσε και έτσι θα κατανοήσει την ίδια του την πράξη. Εάν όμως ο ίδιος άνθρωπος πριν εκδηλωθεί το κάρμα, εργαστεί με την επιθετικότητα του και βρει πιο ωφέλιμους τρόπους αντιπαράθεσης καταλαβαίνοντας την ματαιότητα και τις βλάβες που μπορεί να προκύπτουν από τις βίαιες εκτονώσεις του τότε ο δάσκαλος του κάρμα δεν έχει λόγο να έρθει και αν έρθει θα έρθει σε μια μορφή εύκολα διαχειρίσιμη. 

Το ίδιο ισχύει και με την ασθένεια μας. Η κάθε ασθένεια είναι ένας δάσκαλος. ρχεται να μας δείξει τι είναι αυτό που κάνουμε ενάντια στην ολότητα, ενάντια στον εαυτό μας που είναι μέρος της ολότητας. Εάν δεν πονούσαμε και δεν καιγόμασταν βάζοντας το χέρι μας σε μία εστία φωτιάς τότε θα χάναμε το χέρι μας. Ο πόνος είναι το φρένο που μας χάρισε η κοσμική νοημοσύνη για να καταλαβαίνουμε ότι έχουμε αρχίσει να ''καιγόμαστε'' σε κάποιον τομέα της ζωής μας και να προστατεύσουμε τα κεκτημένα μας.

Όταν κατανοήσουμε την ευθύνη απέναντι στην κατάσταση μας και εργαστούμε συνειδητά για να κτίσουμε νέες συνθήκες ζωής τότε η ασθένεια και ο δάσκαλος πίσω από αυτήν δεν έχει λόγο ύπαρξης.

Στην εργασία μας αυτή και στη συνειδητοποίηση είναι όμως καθοριστικής σημασίας να μην πέσουμε στο γνωστό ενοχικό βάλτο που θα μας αποτρέψει από το να αναλάβουμε δράση. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη παγίδα στην πορεία της εξέλιξης, οι ενοχές και οι σκέψεις του πόσα πράγματα θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει αλλιώς, πόσα πράγματα θα ήταν αλλιώς για τα παιδιά μας, το σύντροφο μας, την εργασία μας εάν εμείς δεν είχαμε κάνει τα λάθη που κάναμε.

Αγκάλιασε τον εαυτό σου, απευθύνσου σε σένα σα να μιλάς στον πιο αγαπημένο σου άνθρωπο και πες με ειλικρίνεια ότι, ότι έκανα το έκανα με βάση αυτά που ήξερα και αυτά που σκεφτόμουν. 
Τώρα γνωρίζω περισσότερα, σκέφτομαι διαφορετικά, πήρα τις αποφάσεις μου και θα κάνω άλλες πράξεις.
 Απλά. Χωρίς πολλούς λαβυρίνθους. 

Υπάρχει το ίαμα PINE το οποίο φτιάχνεται από το δέντρο του πεύκου. Είναι ευλογημένο γιατί μπορεί να ελευθερώσει την ψυχή σου από όλες τις τύψεις. Αυξάνει την αίσθηση αξίας του εαυτού. Μπορείς να βιώσεις επιτέλους ότι αξίζεις να αγαπηθείς, αξίζεις να έχεις αφθονία, αξίζεις να έχεις το σεβασμό και την εκτίμηση. 
Εάν το χρησιμοποιείς σταθερά θα δεις άριστα αποτελέσματα. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να αποδεχθείς και την ευθύνη που έχεις απέναντι στη ζωή σου. Γιατί τότε η ευθύνη δε θα σε βαραίνει πια αλλά θα σε γεμίζει χαρά, ευγνωμοσύνη και αυτοπεποίθηση. Θα γνωρίζεις ότι εσύ είσαι αυτός που δημιουργεί την πραγματικότητα σου και έτσι θα πλάσεις αυτή που αγαπάς. Ακόμα και αν χρειάζεται προσπάθεια αξίζει τον κόπο.

11 σχόλια:

  1. kali arxi gaia !!!
    panemorfo tokeimeno soy kai poly endiaferoyses oi plirofories sxetika me to peyko!!!

    eyxaristoyme....filia

    maraia green

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΦΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ, ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ , ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΚΕΡΙ ΛΑΜΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΟ ΠΕΔΙΟ..ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΩΦΕΛΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΝΑ ΣΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπεροχο Γαια
    Ευχαριστουμε για ολα αυτα τα ομορφα που γεμιζεις την ψυχη μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kalh arxh Gaia! Omorfa kai mesta logia. Na eisai panta kala. Claire Bale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ena keimeno gemato alitheies...keep up the good job my dear!!! nancy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλή αρχή κι από μένα! καλορίζικο!

    ως προς το περιεχόμενο το κείμενο βάλσαμο!

    ως προς το περιέχον αγγίζει τη γλωσσική αρτιότητα...

    αυτό το pine εγώ το παίρνω; εάν όχι, στο επόμενο μπουκαλάκι να είναι μέσα η οντότητα, παρακαλώ!

    εύχομαι ο χώρος σου να είναι χώρος δημιουργικής συνεύρεσης και γόνιμων ανταλλαγών!

    Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή αρχή και ευλογημένη!!!
    ΘΑ περιμένουμε τα όμορφα λογάκια σου και θα πίνουμε με συνέπεια και συνέχεια τα όμορφα μαρμιτάκια σου!!! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΠΡΑΒΟ ΓΑΙΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ ,ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γαιακι...καλη αρχη με συνεχεια ...

    Το pine πραγματικα ετσι εργαζετε οταν το πινεις με συνεπεια κ συνεχεια...
    Με την βοηθεια του κ του θεου...αλλα κ με την εργασια μου καταφερα τωρα πια να ζω...ελευθερη...με χαρα...με χρωματα κ αρωματα μεσα μου κ εξω μου...μπορω να απολαμβανω την οικογενεια μου αλλα κ την υπαρξη του εαυτου μου.Δεν πιστευα σε μενα....ενιωθα αναξια να αγαπαω αλλα κ να αγαπηθω.Πιστευα πως ειμαι ανικανη να αγαπησω κ να αγαπηθω...ενιωθα πως ειμαι βαρος για τους συνανθρωπους μου...ακομα και η παρουσια μου ηταν ενα βαρος...Αλυσιδες,αλυσιδες,αλυσιδες,αλυσιδες παντου πανω μου...

    Τωρα ξερω...πως η αγκαλια μου μπορει να χωρεσει ολο τον Κοσμο...αλλα και ο κοσμος με αγκαλιαζει με ζεστασια κ αγαπη.Ζω καθημερινα συγκλονιστικες εμπειριες με τον εαυτο μου αλλα και με τους ανθρωπους γυρω μου....με την φυση...με τα οντα...
    Στ αληθεια....ΖΩ....

    Με αγαπη η Αγαπη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ όλους για τα υπέροχα σχόλια σας γεμάτα αγάπη και ενθάρρυνση! Εϋχομαι οι ευχές σας, που νιώθω πως είναι μέσα από την καρδιά σας να μου δίνουν δύναμη και περισσότερες εμπνεύσεις.
    'Οσο για τα μαγικά ιάματα, θα σας αποκαλύψω ότι η πλειοψηφία της οποίας φτιάχνω ιάματα παίρνει PINE. Σταθερή αξία ;)))
    Για να βιώσουμε όλοι ότι αξίζουμε να αγαπηθούμε πρώτα από τον ίδιο μας τον εαυτό. Αγάπη, Πλούτος και Φως στη Ζωή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή